За Контакти и Допълнителна Информация | Hyrs.bg
СЕДМИЧНИ ПРОМОЦИИ | БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА | ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ - 15 ДНИ | СИГУРНОСТ - ПАЗАРУВАНЕ БЕЗ ЛИЧНИ ДАННИ

Контакти с Хърс.БГ

Централата на Hyrs International се намира на адерс:

1618, ж.к. Овча Купел, ул. Любляна 34, гр. София, България

Обслужване на клиенти:

Телефони: +359898 36 9964, +359894 71 3156
E-mail: office@hyrs.bg

Работно време:

09:00 - 18:00 часа

Намери ни в Социалните мрежи:

Хранителни добавки, Витамини, Минерали, Билки Facebook

За да Поръчаш Директно Онлайн, Заповядай в Магазина!

Често Задавани Въпроси (FAQs)

  • Мога ли да отменя, променя или да добавя към поръчката си, която току що създадох?

Можеш да отмениш или промениш поръчката си, в случай че статутът й е "В Процес". В този момент, може да се намали количеството на твоята поръчка или да изтриеш всички артикули. След като състоянието на твоята поръчка е "Готово за изпращане", поръчката няма да бъде отменена или променена. За да видиш текущото състояние на поръчката си, влез в твоя Hyrs профил.

Няма да можеш да увеличиш количеството на всеки поръчан продукт, независимо от статута на поръчката. За да добавиш повече продукти, моля отмени цялата поръчка и поръчай нови продукти и количества от тях. Може също така просто да пуснеш една допълнителна поръчка за новите продукти.

За да отмениш или промениш поръчката си:
1. Увери се, че си влязал в твоя Hyrs профил
2. Ако не виждаш резултати за поръчката си, кликни на "my account" намиращ се в горния десен ъгъл или на "order history" намиращ се в твоя профил.
3. Кликни върху "Modify" на всяка поръчка и следвай инструкциите

  • Защо не мога да проследя поръчката си?

Поръчките се обработват през уикенда или в почивките, те не се качват от нашите доставчици до следващия работен ден. Качени ли са веднъж, поръчките могат да бъдат проследени.

  • Мога ли да променя моя e-mail адрес, в профила си?

За да промениш e-mail адреса на профила си, моля влез в профила си в hyrs.bg и кликни върху връзката "Персонална информаниця". Изтрий текущия имейл адрес и въведи новия на неговото място. Увери се, че си кликнал върху бутона "Обнови", за да запазиш промените. Не забравяй да влезе с твоя нов имейл адрес, когато заявиш бъдещите си поръчки.

  • Мога ли да променя паролата си?

Можеш да промениш паролата профила си много лесно! Просто влез в профила си със сегашната парола и кликни върху бутона "Смяна на парола". Ще бъдеш помолен да въведеш текущата си парола, а след това и новата парола - два пъти. Не забравяй да кликнеш върху бутона "Обнови", за да запазиш промените. При заявяване на бъдещите ти поръчки, влез в профила си с новата парола.

  • Аз си направих поръчка , когато ще ми бъде таксувана от кредитната карта?

Вашата кредитна карта ще бъде таксувана, когато Вашата поръчка е изпратена. Това е, когато ние сме подготвили, вашата поръчка с нашата спедиторска фирма и се поставят нужните етикети за изпращане на вашия пакет. Само тогава кредитната ви карта се таксува. Тогава и само тогава, Хърс.бг автоматично проверява дали кредитната ви карта е оторизирана за този тип транзакции.

  • Откъде да знам, дали продуктите, които продавате са в срок на годност?

Повечето продукти, които ние продаваме имат дълъг срок на годност. Също така, това можеш да го провериш в страницата на продукта. Работата е изключително отговорна и затова те уверяваме, че при теб няма да попадне продукт/и с изтичащ срок на годност. Друг важен факт е, че при нас никога няма застояла стока! Така че, нищо освен високоценените и уважавани от нас служители и клиенти не се задържа по-дълго от обичайното :-)

  • Откъде да знам, когато един продукт, ще се върне в наличност ?

Ние непрекъснато се опитваме да имаме "минимум" 2 седмици на инвентаризация на всеки продукт от склада. От време на време, даден продукт, става много популярен или производителя има забавяне при производството, това предизвиква изчерпване количествата на продукта. Повечето от нашите продукти се зареждат повторно в рамките на няколко дни до седмица. Винаги можш да използваш функцията  "Уведоми Me", за да получиш e-mail, след като продуктът е в наличност. За да направиш това, влез в страницата на продукта, който е на изчерпване на запасите и кликни върху бутона "Уведоми Me". Моля, не се колебай да изпраща въпросите си относно продуктите на e-mail: office@hyrs.bg.

Това е информационна страница! Няма добавени продукти в тази категория.

Следвайте ни!

Следвайте ни в Социалните медии, за да получавате най-новите оферти, промоции и друга полезна информация!

Разработил Yasen Deyanov
Hyrs.bg © 2016